زیبای ها ی ایران و جهان

دیدنی ها و زیبای های ایران و جهان

راهنمای سفر لبنان و اطلاعات 2 هفته ای من در انجا

و من اینجا هستم که روی میز کارم نشسته ام ، سعی می کنم با یک جمله واحد به یاد بیاورم و خلاصه کنم ، بهترین چیز در مورد لبنان و آنچه بیشتر از آن لذت بردم.

من آن را یادداشت می کنم ، حذف می کنم و دوباره آن را دوباره نوشتم ، بدون موفقیت. من دومین فنجان قهوه خود را می نوشم اما هنوز هم نتوانسته ام زیبایی لبنان را تنها با چند کلمه متراکم کنم. من گیر کردم. این شاید سخت ترین مقدمه ای است که من از زمان شروع بلاگ نویسی تاکنون نوشتم.

آیا مناطق شمالی کوهستان و مراتع سبز آن از شمال کشور بود؟ یا شاید چند دهکده کوچک مسیحی که بازدید کردم؟ و در مورد صومعه ها ، گمشده در کوه ها و سکونت راهبان چیست؟

یا شاید آیا این آشوب حاکم بود که من در خاورمیانه دوست دارم ، عربی را با فرهنگ مدیترانه ای ، عشق به شراب خوب ، و ارائه بهترین غذای منطقه؟ و چه می شود با فرهنگ hipster و زیرزمینی در بیروت ، مکانی که در آن فرد می نوشد و فراموش می کند که او واقعاً در قلب آشفته ترین منطقه روی زمین قرار دارد؟

مهم نیست که چقدر تلاش کنم ، من فقط نمی توانم ، زیرا ، در لبنان ، راه بیش از این وجود دارد ، زیرا این کشور Levantine همچنین دارای یک تاریخ جالب است ، که از Byblos ، یکی از باستانی ترین شهرهای ساکن در تمدن ما ، به برخی از چشمگیرترین ویرانه های رومی که امروزه وجود دارد و تنوع عظیم فرهنگی و مذهبی ، در چنین فضای ریز متمرکز شده است.

مدیوین

حرفهای زیادی برای گفتن در مورد آن وجود دارد و می توانم به شما اطمینان دهم که اگر تصمیم بگیرید که به لبنان سفر کنید ، کاملاً آن را دوست خواهید داشت ، زیرا علاوه بر این ، این تنها یکی از امن ترین کشورها در منطقه نیست اما ، از آنجا که تنها چند مسافر تصمیم می گیرند به اینجا بیایند ، می توانید از یک تجربه معتبر لذت ببرید.

مقاله زیر راهنمای سفر نهایی لبنان است که شامل نکات سفر زیادی و برنامه سفر 2 هفته ای است.

لطفاً توجه داشته باشید که این بهترین راهنمای سفر به لبنان است که در اینترنت موجود است.

نکات سریع قبل از برنامه ریزی سفر خود به لبنان

ویزای بازدید از لبنان - بیشتر ملیت ها می توانند هنگام ورود به فرودگاه بیروت ، ویزای 30 روزه رایگان دریافت کنند که این کار برای 2 ماه دیگر قابل تمدید است. این امر در مورد بیشتر کشورهای غربی و همچنین ژاپن ، کره جنوبی و سایر مناطق دیگر صدق می کند.

[ بازدید : 109 ]

[ شنبه 4 مرداد 1399 ] 3:49 ] [ مریم ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]