زیبای ها ی ایران و جهان

دیدنی ها و زیبای های ایران و جهان

دید نیهای کشور مراکش

آیا قصد سفر به مراکش را دارید؟ امروز ، ما را برای یک استراحت آرام صدای امواج اقیانوس اطلس و کوبه بربر دنبال کنید. تنها با فاصله 2.5 کیلومتری از مراکش ، این تفریحی ساحلی جذاب یک مقصد ایده آل برای فرار از شلوغی و شلوغی شهرهای بزرگ کشور و لذت بردن از آب و هوای معتدل است.


بازار ماهی مراکش


Essaouira در مرز با امواج اقیانوس اطلس ، بهشتی برای دوستداران ماهی و غذاهای دریایی است. وارد مدینه شوید و به خودتان اجازه دهید با عطر ید هدایت شوید تا اصطبل های بازار ماهی را که در آن امتداد دارد پیدا کنید. گرفتن روز شما انتخاب کردید؟ برای کباب کردن ماهی خود به یکی از رستوران های واقع در زیر طاق های اطراف بازار بروید و از آن لذت ببرید!

پس از اتمام غذا ، بازدید را با قدم زدن در قلب سوپ ادویه ادامه دهید ، اگر می خواهید سوغاتی زیبا از صنعتگران محلی بخرید سوغات زیبایی را بخرید و فراموش نکنید که استراحت کنید. راهی برای لذت بردن از یک چای نعناع خوشمزه
بازار ماهی esaouira morocco - وبلاگ edreams
دزدگیرهای Essaouira

این مرکز تاریخی ، که به عنوان یک میراث جهانی یونسکو طبقه بندی شده است ، در مدینه آن واقع شده است که قلب تاریخی Essaouira واقع شده است. پیش از این به نام موگادور ، از ققنوس میگدول به معنی قلعه کوچک ، بازدید از استحکامات آن لزوماً برای سفر به Essaouira است.

قصد داشته است از شهرهایی كه در گذشته شهر را محاصره كرده بودند ، با الهام از سنت سنو دفاع شود و از شهر دفاع كند كه زمانی یكی از مهمترین بنادر تجاری كشور بود. La Sqala اکنون یک سایت گردشگری است که دارای مناظر خیره کننده ای از بندر و قایق های ماهیگیری جذاب آبی است که در آنجا متصل شده اند.

زمین در مراکش


اگر می خواهید به Essaouira بروید گزینه های مختلفی در دسترس شما است. ساده ترین ؟ پرواز مستقیم به Essaouira از فرانسه را انتخاب کنید. اگر هیچ پرواز مستقیمی ارائه نشده است یا می خواهید Essaouira را در برنامه سفر خود در مراکش ادغام کنید ، می توانید در مراکش نیز به زمین بنشینید و سپس به راحتی با اتوبوس به Essaouira بروید. برای آزادی بیشتر ، کرایه اتومبیل ایده آل است!

آیا قصد دارید فقط چند روز به Essaouira بروید و به دنبال یک برنامه خوب هستید تا هزینه زیادی را خرج نکنید؟ به پیشنهادات پرواز + هتل ما در Essaouira نگاهی بیندازید.

کافه هنر مراکش


Essaouira یک شهر پویا در سطح هنری و فرهنگی ، مملو از آدرس ها و فعالیت های خود برای کشف فرهنگ مراکش مانند جشنواره Gnaoua ، یک رویداد موسیقی تابستانی است که بیش از 300000 تماشاگر را در خیابان ها جمع می کند. از مدینه.

کنسرت موسیقی سنتی در کافه هنر ، بازدید از تعاونی های روغن آرگان منطقه یا حتی کشف روستاهای اطراف بربر ، فعالیت های فرهنگی در Essaouira در طول سال بیشمار است!

برچسب ها: دیدنی های مراکش , بازار ماهی مراکش , زمین در مراکش , کافه هنر مراکش ,

[ بازدید : 131 ]

[ يکشنبه 29 تير 1399 ] 16:59 ] [ مریم ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]