زیبای ها ی ایران و جهان

دیدنی ها و زیبای های ایران و جهان

10 دلیل برای رفتن به مالاگا

مالاگا ، اندلس زیبا ، مدتهاست که در سایه چشمگیر سویل ، گرانادا و کوردوبا زندگی می کند. با داشتن میراث فرهنگی و معماری بسیار غنی ، چیزی برای غبطه خوردن آنها ندارد و به نوبه خود مقصدی برای انتخاب است. از زندگی پر جنب و جوش محله ساردین های کبابی گرفته تا بسیاری از موزه ها با ابعاد بین المللی ، به ذکر سواحل بسیار زیبا و آثار تاریخی چشمگیر ، مالاگا بیش از یک ترفند در آستین خود دارد ...

در اینجا 10 دلیل وجود دارد که باعث می شود شما بخواهید از پایتخت Costa del Sol بازدید کنید!

 

1. وارد مرکز تاریخی شوید و از منظره قلعه جبرالارو که مربوط به دوران ققنوس است لذت ببرید.


2. با بازدید از Alcazaba ، قلعه ای که در قرن یازدهم ساخته شده و در آن امروز باغ های زیبایی وجود دارد ، مالاگای آندلس را کشف کنید.

3. با رفتن به تئاتر روم ، ثروت معماری و تاریخی مالاگا را تحسین کنید و بلافاصله در دوران امپراطور آگوستوس در قرن اول قبل از میلاد ، خود را غوطه ور کنید.


4. "La faiita" ، معروف به کلیسای جامع Incarnation ، هنگام بازدید از مالاگا باید متوقف شود.

5- در حالی که در زادگاه خود اقامت می کنید ، نمی توانید موزه پیکاسو را از دست بدهید که بتوانید از پیشرفت جذاب این هنرمند تحسین کنید.

6. در بازار Atarazanas با Malagueños مخلوط شوید. از این فرصت استفاده کنید که به ویژه از پنجره های رنگ آمیزی شده شیشه ای و درهای مربوط به دوره موریش استقبال کنید.


7. از موزه کارمن تیزن ، داخل کاخ ویلیان دیدن کنید ، و آثار نقاشان اسپانیایی مانند Fortuny ، Goya ، Zurbarán ، Sorolla را کشف کنید ...


8. یک لیوان شراب (همراه با برخی از طپ ها ، حتی بهتر است) نیز در افسانه ای Bodega افسانه ای El Pimpi قرار دهید. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است با یکی از افراد مشهور روبرو شوید که امضای خود را روی بشکه های خود گذاشت ...


9. ماهی های سرخ شده یا ساردین های کبابی را در میله های کوچک ساحل در دهکده ماهیگیری قدیمی Pedregalejo بخورید. انگشتان را لیس می زنید!


10. در باغ گیاه شناسی La Concepcion ، یک نمونه عالی از گونه های گیاهی از تمام قاره ها ، هوای تازه ای از هوای تازه بکشید.

برچسب ها: مالاگا , زیبای های مالاگا ,

[ بازدید : 140 ]

[ يکشنبه 29 تير 1399 ] 17:11 ] [ مریم ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]