زیبای ها ی ایران و جهان

دیدنی ها و زیبای های ایران و جهان

3جاذبه برتر گردشگری در استرالیا

استرالیا سرزمین رویاها است. از افسانه‌های مقدس رویای بومی بکر ، هنگامی که ارواح عالی ، صخره های مرجانی ، جنگلهای بارانی و بیابانهای سرخ سوخته ، را به مسافرین صندلی که استرالیا را به عنوان مقصد رؤیایی خود توصیف می کنند ، سرزمین پایین را مستحق همه اعتیاد به مواد مخدره است. کوچکترین قاره و بزرگترین جزیره جهان ، استرالیا تقریباً به اندازه ایالات متحده است اما با جمعیتی به اندازه ایالت نیویورک و برخی از عجیب ترین حیوانات وحشی در این سیاره وجود دارد.

استرالیا همچنین سرزمینی با تضادهای حیرت انگیز و زیبایی های دیدنی است. در امتداد ساحل ، می توانید شهرهای چند فرهنگی پر جنب و جوش ، جزایر شنی گسترده ، جنگلهای باستانی باستانی و یکی از شگفت انگیزترین شگفتی های طبیعی این سیاره را کشف کنید - Great Barrier Reef. در Outback ، پارک های ناهموار ملی و بیابان های سرخدار بهترین سفر سفرهای ماجراجویانه را ارائه می دهند. همه این موارد را با مردم آرام و دوستانه پشت سر بگذارید و جای تعجب نیست که استرالیا امتیاز بالایی را در لیست سطل در سراسر جهان بدست آورد. با لیست ما از جاذبه های برتر استرالیا ، ماجراجویی خود را ایجاد کنید:
1 خانه اپرای سیدنی


"سیدنی ، استرالیا" را ذکر کنید و بیشتر مردم به خانه اپرا فکر می کنند. این ساختمان معروف در بن لونگ پوینت سیدنی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و یکی از نمادهای معماری بزرگ جهان است. مکان خیره کننده است. آب از سه طرف این سازه را احاطه کرده است ، و باغ های سلطنتی گیاه شناسی آن را با جنوب هم مرز می کند.

معمار دانمارکی ، یورن اوتزون برای طراحی خود در یک رقابت بین المللی پیروز شد اما پس از مشکلات فنی و تأمین مالی از این پروژه کنار رفت. سرانجام ساخت و ساز در سال 1973 با هزینه ده برابر بودجه اولیه به پایان رسید. در این زمان ، اوتزون کشور را ترک کرده بود که هرگز به دیدن آفرینش باشکوه خود بازنگشت.

امروز ، می توانید در اینجا از یک نمایش لذت ببرید. در یکی از رستوران ها ناهار بخورید. یا گشت و گذار در ساختمان ، که شامل تئاتر ، استودیو ، یک سالن کنسرت ، نمایشگاه ها و یک سینما است. اما از فاصله دور قابل مشاهده تر است. یکی از بهترین سایت های عکاسی از خانه اپرا صندلی خانم مک کواری در باغ های رویال گیاه شناسی است ، یا می توانید برای یک منظره زیبا تر از یک سفر دریایی یا یک کشتی دریایی عبور کنید.


2 پارک دریایی Reef's Great Barrier Reef Park را انتخاب کنید

از فضای بیرونی قابل مشاهده است ، صخره بزرگ بزرگ مانع میراث جهانی یکی از بزرگترین سازه های زنده در کره زمین است. در سال 1975 ، پارک دریایی Great Barrier Reef برای محافظت از اکوسیستم های شکننده آن ، که شامل بیش از 3000 صخره مرجانی است ، تأسیس شد. 600 جزیره قاره ، از جمله گروه زیبای Whitsunday؛ 300 سی مرجان؛ و جزایر جنگلی ساحلی. یکی از هفت عجایب دنیای طبیعی ، این پارک به طول 2300 کیلومتر در امتداد ایالت کوئینزلند ، در سواحل شرقی استرالیا امتداد دارد (این فاصله بین مکزیک و ونکوور است). غواصی و غواصی چشمگیر هستند. مجموعه حیرت انگیز زندگی دریایی شامل مرجان های نرم و سخت ، بیش از 1600 گونه ماهی گرمسیری ، کوسه ها ، dugongs ها ، دلفین ها ، لاک پشت ها ، پرتوهای و صدف های غول پیکر است. اگر ترجیح می دهید خشک بمانید ، صخره ها را از ایستگاه های مشاهده زیر آب و قایق های شیشه ای پایین مشاهده می کنید. در سرزمین اصلی ، کنز ، بندر داگلاس و ساحل آیرلی اصلی ترین نقاط شروع تورها هستند.

3 پارک ملی Uluru-Kata Tjuta

عمق در قلب مرکز سرخ استرالیا ، Uluru (که در گذشته Ayers Rock) یکی از شگفت انگیزترین شگفتی های طبیعی در این کشور است. تک رنگ قرمز چشمگیر محور پارک ملی Uluru-Kata Tjuta ، یک میراث جهانی است که به طور مشترک توسط پارک های استرالیا و صاحبان زمین های سنتی ، مردم Aṉangu اداره می شود. اولورو به معنای "مکان سایه" در گویش بومی محلی است و از سطح دشت اطراف به 348 متر ارتفاع می یابد که بیشتر بخش عمده آن در زیر سطح زمین پنهان است. همچنین در پارک سنگهای گنبدی قرمز به نام Kata Tjuta (Olgas) وجود دارد. هنگام غروب خورشید در آسمان ، گشت و گذارها برای تماشای رنگهای Uluru و Kata Tjuta در تابش نور جمع می شوند. یک راه عالی برای قدردانی از این اماکن مقدس ، پیوستن به یک تور با هدایت راهنمایان و تکاوران بومی است.


[ بازدید : 101 ]

[ چهارشنبه 1 مرداد 1399 ] 18:46 ] [ مریم ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]