زیبای ها ی ایران و جهان

دیدنی ها و زیبای های ایران و جهان

10 مورد از زیباترین دیدنی های جهان

 زیباترین دیدنی های جهان: تکیه دادن به یک صخره و نگاه کردن به تپه رودخانه ، قدم زدن روی یک پیاده روی معلق بر روی یک آبشار با شکوه ، یک کوه صعود کنید تا کوه ها را تحسین کنید ... غالباً شدیدترین لحظه های سفر انجام می شود چند ثانیه احساسات ، روبرو مناظر خیره کننده ، مانند زمانی که شما فرصتی برای دیدن شگفتی های طبیعی ، شهرها ، بناها و مناظر باورنکردنی دارید.


در اینجا 10 زیبا ترین پانوراما در جهان وجود دارد که باید حتماً باید ببینید !


1. منبرها ،استاوانگر ،(اسم خاص)

این تراس چشمگیر طبیعی با ارتفاع بیش از 600 متر ، در ساحل جنوبی نروژ ، بالاتر از Lyse Fjord قرار دارد. در پای این دریاچه های بی نظیر سنگی ، یخچالهای طبیعی و کوهستان تصویری بیکران از زیبایی نادر را تشکیل می دهند.


2. ساختمان ایالتی امپایر ،نیویورک


آسمان ممکن است هیجان انگیز ترین و دیدنی ترین چیز در جهان باشد ... در Big Apple ، می توانید 381 متری ساختمان Empire State ، در حال حاضر چهارمین بلندترین ساختمان شهر ، آسمان شهر منهتن را تحسین کنید. یک آسانسور شما را با هزینه 25 دلار به طبقه 86 می برد ، اما آماده صف شوید. بهترین زمان برای رفتن؟ قبل از غروب آفتاب ، برای مشاهده رنگهای در حال تغییر و خورشید که از پنجره های ساختمان های منهتن منعکس می شود.


3. شیطان شیطان ، آبشار ایگواچو (برزیل / آرژانتین)

منبع: گلو شیطان توسط عیسی لون از طریق فلیکر

یک گذرگاه دیدنی و جذاب که حدود 2 کیلومتر بالاتر از سطح زمین معلق است به شما امکان می دهد تا برای دیدار با گلوگاه شیطان پیاده روی کنید و مرتفع ترین و باورنکردنی ترین نقطه Iguaçu را ببینید. نیروی طبیعت شما را غافلگیر خواهد کرد!

4- پنجره خدا ، آفریقای جنوبی


منبع: پنجره خدا در Martijn.Munneke از طریق فلیکر

"پنجره خدا" نام مناسبی برای این آبشار بی نظیر 700 متر است که منظره ای دیدنی از جنگل و دامنه Drakensberg ، مرتفع ترین آفریقا را در اختیار شما قرار می دهد.

 

5- میرادور د سانت نیكولیس ، گرانادا ، اسپانیا

Mirador de Sant Nicolás ، گرانادا ، اسپانیا

کاخ های دیدنی غنی شده الهامرا بدون شک در میان جالب ترین بناهای جهان به ویژه به دلیل موقعیت مکانی زیبا که در تپه Sabika دارند ، مانند نگهبانان شهر گرانادا به لطف آن قرار دارند. برای تحسین الهامرا در تمام شکوه و عظمت خود ، بهترین مکان Mirador de Sant Nicolas است ، در منطقه باستانی آلباشین ، جایی که می توانید با ریتم اجراهای فلامنکو و هنرمندان خیابانی استراحت کنید.


6. South Rim ، گراند کانیون (کلرادو)

گرند کانیون
منبع: South Rim di SteveD از طریق فلیکر

گراند کانیون در تصور جمعی همه مسافران ، یکی از شگفتی های طبیعی است که در صورت بازدید از بخش غربی ایالات متحده ، از دست نمی رود. از این دیدگاه محبوب ، آماده باشید تا برخی از بهترین عکس های مجموعه خود را به صورت لحظه ای بچسبانید.

 

7. پیاده روی آسمان داچشتین ، اتریش

Dachstein Sky Walk - وبلاگ eDreams

یک سکوی دیدنی تماشایی که با داشتن منظره ای باشکوه از کوه های آلپ اتریش ، جمهوری چک و اسلوونی ، به شما احساس می کند در بالای ابرها هستید. قابل دسترسی توسط کابل ، آن را با یک کف شیشه ای در انتهای خود طراحی کرده است تا یک تجربه 360 درجه را به شما ارائه دهد.

 

8. ماتهورن یخچال بهشت ​​، سوئیس

Matterhorn Glacier Paradise - وبلاگ eDreams

 
بهشت یخچال و فریزر Matterhorn بالاترین نقطه در اروپا است. می توانید با استفاده از سه کابل کابلی منتهی به ارتفاع 3883 متر از آن جا ، از دهکده زیبا زرمات به آنجا برسید که از آنجا می توانید از تماشای نفس گیر 360 درجه کوه های آلپ لذت ببرید. پس از تماشای لذت ، از غار یخی بازدید کنید و در صورت امکان فرصتی برای اسکی در بزرگترین منطقه اسکی تابستانی در قاره را از دست ندهید.

 

9. صخره های موهر ، ایرلند


صخره های موهر ، ایرلند

در کانتی کلر ، در جنوب غربی ایرلند ، صخره های برجسته موهر به طول 213 متر مورد حمله قرار خواهید گرفت. از بالای این سازندهای سنگی می توانید از منظره های خارق العاده ای از اقیانوس اطلس ، جزایر آران ، خلیج گالوی و برن لذت ببرید.

 

10. نشست کارا پاتار ، اورست

vista dal Kala Patthar نپال

اگر فتح قله اورست رویای هر کوهنوردی باشد ، رسیدن به قله کالا پاتار (5643 متر) از هر عکاس است. قله کالا پاتار نقطه ای در نظر گرفته شده است که از آن می توانید از بهترین منظره اورست ، لووتس و نوپست لذت ببرید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آن را در یک روز آفتابی بسازید ، نمای شما را بی حرف می گذارد.

و شما ، دیدگاهی که حافظه شما را نشانه گرفته است چیست؟

برچسب ها: آبشار ایگواچو , زیباترین دیدنی های جهان ,

[ بازدید : 100 ]

[ يکشنبه 29 تير 1399 ] 16:25 ] [ مریم ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]